Aankomst - Reisverslag uit Silkeborg, Denemarken van Suzanne Dekker - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Silkeborg, Denemarken van Suzanne Dekker - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

15 Augustus 2011 | Denemarken, Silkeborg

Hallo allemaal!

Gister ben ik aangekomen en sinds vandaag doet het internet het, dus het is tijd voor een update!

Zaterdagavond vertrok ik vanaf Utrecht Centraal met de nachttrein waar ik de nacht door heb gebracht in een 6 persoons zitcoupe met, jawel, 6 mensen. Veel ruimte om te slapen was er dus niet, dus dat heb ik dan ook maar een paar uurtjes gedaan. Vanaf Kolding moest ik twee keer overstappen om in Silkeborg aan te komen en na wat gehannes met de kaartjes en een extra overstap is dat uiteindelijk gelukt.

Direct bij aankomst in het Performers House kreeg ik een kleine rondleiding en heb ik al heel wat handjes geschud van de studenten hier. Toen ik aankwam was mijn kamer nog leeg, dus mijn roommate was er nog niet. Die kwam aan na het diner toen ik op mijn kamer zat. Toen gebeurde het gekste van de avond: mijn roommate is een meisje dat ik ken van ALBA! Mega toevallig natuurlijk! Of eigenlijk niet zo, we kennen namelijk allebei een jongen die hier ook geweest is en zo zijn we hier terecht gekomen. Wel relaxt dus dat ik ook nog wat Nederlands kan praten af en toe :)

Verder hebben we gister een welkomswoordje van de directeur gehad en een heerlijk diner. Daarna nog een soort opwarmoefening met alle studenten in de grote zaal, heel vet met trommels en jongleerballen en dat soort dingen ;) Daarna was er koffie en koek maar ik ben gelijk naar bed gegaan, ik had het gevoel dat ik nog een nacht moest inhalen.

Vanochtend zijn we na het ontbijt weer naar de grote zaal gegaan waar we weer met de hele groep een paar opdrachten kregen om elkaar beter te leren kennen. Nu heb ik heel even pauze en dan ga ik straks eindelijk aan het tonelen! Meer daarover dus later, ik moet rennen :)

Dag allemaal, tot snel!

Ps. Er zijn een heleboel gastenkamers dus iedereen die op bezoek wil komen is meer dan welkom! :D

  • 16 Augustus 2011 - 14:47

    Maud:

    Suus!!
    Klinkt al echt leuk! (opwarming met jongleerballen ;)) Maar wat super grappig, zij kende Karel ook? Heeft ze echt bij jou in de groep gezeten? Leuk leuk :) Ben benieuwd naar meer!

  • 17 Augustus 2011 - 15:23

    Willemijn:

    Lieve Suus. Je bent nu al een paar dagen in Denemarken. Wat zal het spannend zijn allemaal, maar ik hoop dat je snel je plekje in de groep vindt en met elkaar leuke dingen gaat doen. Vooral natuurlijk toneelspelen, maar ook gezellig kletsen, eten, drinken en de omgeving verkennen. Heel veel succes en vooral plezier! XXX Willemijn

  • 21 Augustus 2011 - 09:02

    Fleurske ;):

    Heey Suzeke!
    Klinkt leuk allemaal!! En vooral goed nieuws wat die gastenkamers betreft natuurlijk!! :D
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Ik ga van 13 augustus tot 17 december naar Denemarken voor een toneelcursus en van 19 januari tot 26 april naar Peru voor Spaanse lessen en vrijwilligerswerk, samen met Maud. Woehoe! En nu zijn we met z'n vieren door Amerika aan het rijden, van Washington DC naar San Francisco, California.

Actief sinds 12 Aug. 2011
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 39494

Voorgaande reizen:

16 Juli 2012 - 16 Augustus 2012

Amerika

19 Januari 2012 - 27 April 2012

Peru!

13 Augustus 2011 - 18 December 2011

Denemarken, Silkeborg

Landen bezocht: