Laatste nachtje thuis - Reisverslag uit , van Suzanne Dekker - WaarBenJij.nu Laatste nachtje thuis - Reisverslag uit , van Suzanne Dekker - WaarBenJij.nu

Laatste nachtje thuis

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

12 Augustus 2011 | ,

Hallo allemaal!

Welkom op mijn reisblog. Ik ga proberen de komende vier maanden bij te houden wat ik allemaal doe en beleef in Denemarken, waar ik een fulltime theatercursus ga volgen aan het Performers House in Silkeborg.

Dat dus vanaf zondag, nu ben ik nog thuis. Straks komt er een groepje vrienden die ik een lange tijd moet missen en door de vakantie een lange tijd niet gezien heb, dus vanavond kunnen we nog even met z'n alle bij kletsen voordat we over moeten stappen op skype.

Wat betreft de voorbereidingen ben ik aardig tevreden, al zeg ik het zelf ;) Ik heb mijn to do-lijstje bijna af, er staat nog één subtiel dingetje op: tas inpakken. Schrik. Daar moet ik morgen dus heel hard aan gaan werken voordat ik om een uur of vijf op de trein stap. Maar eerst nog even gezellig bij kletsen met m'n lieve vriendjes en vriendinnetjes. Ik heb er zin in!

Liefs, Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Ik ga van 13 augustus tot 17 december naar Denemarken voor een toneelcursus en van 19 januari tot 26 april naar Peru voor Spaanse lessen en vrijwilligerswerk, samen met Maud. Woehoe! En nu zijn we met z'n vieren door Amerika aan het rijden, van Washington DC naar San Francisco, California.

Actief sinds 12 Aug. 2011
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 39493

Voorgaande reizen:

16 Juli 2012 - 16 Augustus 2012

Amerika

19 Januari 2012 - 27 April 2012

Peru!

13 Augustus 2011 - 18 December 2011

Denemarken, Silkeborg

Landen bezocht: